WAKTU MALAYSIA :D


Sunday, June 5, 2011

IM BORED ! :(

salam readers :face7: , harini mmg hari yg amat membosankan :face10: .
pagi tadi aku terpakse bgun awal2 pagi untuk teman mama aku pegi JOGGING :face31: . pade mulenyer mmg aku rase MALAS gile nak bgun , tapi sbb kesian kan mama , yelah , mama aku da lame tak pegi jogging kan ? so , sbgai anak yg SOLEH , cehh wahh ! :face43: , aku pun lekas bgun pegi toilet untuk mandi . selesai mandi , then pkai baju :55: ape smue , aku dgn segera trus turun bawah untuk buka pintu and start enjin kerete untuk panaskan enjin :50: . then , kami ondeway lah pegi ke satu taman yg namenyer SETIA TROPIKA , JB :face17: . after smpai kt taman tuh , aku and mama terus berjogging sbnyk 1 round jee , sbb time tga jogging , tibe2 hujan turun plak :118: , tpi tak boleh nak mara kan ? takpelaa hujan tuh kan satu RAHMAT :face49: . time2 hujan trun neh lah perut terase lapar plak :face23: , aku and mama aku pun mencarik lah restoran :45: yg terdekat untuk menjamu selera sarapan pagi yg enak :face46: . selepas perut yg buncit neh suda di isi dgn mkanan yg sedap , kami ondeway balek ke rmah :53: .

Tapi bagi aku harini tetap hari yg membosankan :face10: , sbb takde pape untuk dibuat selain ONLINE FB and BLOGGER :face45:







IF KORANG SUKE KORANG LIKE , IF KORANG LAGI SUKE COMMENT2 LAH YEE (:

No comments:

Post a Comment

if korang suke korang like , if korang lagi suke comment lah yee (: